- Niniejsza Polityka Zwrotów obowiązuje w Sklepie Internetowym https://prezerwatywy4u.pl/ („Sklep Internetowy”).
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, poza tymi, które zostały przewidziane przez przepisy prawa, w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie zakupionego produktu („Ustawowe prawo odstąpienia”).
- Podmiotem uprawnionym do dokonania zwrotu produktu jest wyłącznie Konsument. Zwrotu nie może dokonać przedsiębiorca, który zakupił produkt w związku z prowadzoną przez siebie działalnością. Jeżeli jednak przedsiębiorca nabył produkt w celu niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością gospodarczą, wówczas również posiada status Konsumenta i jest uprawniony do Ustawowego prawa odstąpienia.
- Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Konsumenta oświadczenia Sprzedawcy przed jego upływem. Konsument może złożyć jakiekolwiek jednoznaczne oświadczenie, w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
-
Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży może zostać złożone
w następujących formach:
- pisemnie na adres: Nowy krok Sp z oo, ul. SPORTOWA, nr 6, lok. 59, miejsc. RZESZÓW, kod 35-111;
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@prezerwatywy4u.pl ;
- z wykorzystaniem wzoru Formularza Zwrotu, który znajduje się na stronie: https://prezerwatywy4u.pl/account-return-add-pl/
- Konsument może skorzystać z wzoru Formularza Zwrotu, jednak nie ma takiego obowiązku.
- Bieg terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży rozpoczyna się od dnia objęcia produktów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku Umowy Sprzedaży obejmującej wiele produktów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego produktu, partii lub części.
- Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, zwrócić produkt Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Zwrot należy wysłać na adres: Nowy krok Sp z oo, ul. SPORTOWA, nr 6, lok. 59, miejsc. RZESZÓW, kod 35-111.
- Konsument powinien zabezpieczyć zwracany produkt w taki sposób, aby nie uległ on zniszczeniu w czasie transportu.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).
- W przypadku skorzystania przez Konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia, Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
-
W przypadku skorzystania przez Konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia,
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu wynikające
z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Odpowiedzialność może obejmować
w szczególności brak możliwości wprowadzenia produktu do sprzedaży jako
produktu pełnowartościowego, koszty ponownego umieszczenia metek i elementów
zabezpieczających, a także koszty przywrócenia produktu do stanu umożliwiającego
jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży, w tym koszty badania produktu przez
specjalistę oraz usunięcia wad.
Telefon infolinii: 501-511-212.
-
Ustawowe prawo odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi w przypadku:
- przekroczenia ustawowego terminu 14 dni na poinformowanie Sprzedawcy o woli odstąpienia od umowy sprzedaży;
- gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest produkt w zapieczętowanym opakowaniu, którego otwarcie uniemożliwia zwrot ze względów ochrony zdrowia lub higieny (np. bielizna, strój kąpielowy).
- Niniejsza Polityka Zwrotów stanowi integralną część Regulaminu Sklepu Internetowego i obowiązuje od dnia 01.12.2023 r.